I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و وقت بخیر...

دوتا عکس از یه لوکشین سه تفنگدار.فک کنم بازار یا یه مغازه باشه!!!

 


نظرات شما عزیزان:

شین وو
ساعت10:10---15 مرداد 1393
این منطقی ترین و نزدیک به واقعیت ترین توصیفی بود که شنیده بودم خیلی ممنون فقط می خواستم ببینم قضاوت من درمورد این چهار تا درست بوده یا نه که فهمیدم قضیه چیه ! تو این مدت که جیم شده بودم کلی فکر کردم به این نتیجه که تو گفتی رسیدم! دمت گرم دیگه از احساسی قضاوت کردن خسته شده بودم بلخره می تونم قبول کنم که اونا هم آدمن و فرقی ندارن الان فقط واسم یه گروه عزیز هستن که هرکاری که بتونم برایه حمایتشون میکنم! فعلا بای خیلی باحالی
پاسخ:قربونت,باحالی از خودته^_^ خوشحالم که به این قضیه فک کردی!!!!!و به نتیجه خوبی رسیدی!!!!!


شین وو
ساعت21:20---14 مرداد 1393

داداش به عنوان یه دوست ازت می پرسم چون تو اولین پسری بودی که من دیدم از سی ان بلو خوشت میاد!
فقط یه سوال:
شخصیت هرکدوم از اعضا رو از نظر خودت بگو
چون واقعا می خوام بدونم پسر ها درمورد سی ان بلو چی فکر می کنن
ببخشید زیادی صمیمی شدم شرمنده من اصولا زود با همه دختر خاله میشه
پاسخ:مگه صمیمی نبودیم؟!که حالا عذر میخوای!!!!

والا سوال قشنگی پرسیدی ولی جوابش سخت و طولانیه,اما برای اینکه بی جواب نذارم سوالت رو برا هر کدومشون یه جمله توصیفی از دیدگاه خودم میگم,

یونگ هوا:یه عاشقه که از درون نابود شده اما نمی خواد چیزی رو بروز بده,اما توی آهنگاش همه چی معلومه.

جونگ هیون:مثل اینکه گیتار نیمه گم شدش بود و بعد از پیدا کردنش زندگیه جدیدی شروع کرده.

مین هیوک:یه آدم سخت کوش,در حالی که همیشه تو ترس و استرس نسبت به آینده است.

جونگ شین:برای سازش در حد چی احترام و ارژش قائله و همیشه دنبال ماجا جویی,این به خاطر عکاس بودنش میگم.



شین وو
ساعت21:16---14 مرداد 1393
نه اینو از یه آدم سریال کره ای دیده قبول کن اینجا یه جور باره اون وسط هم که سکو گذاشتن دخمل مخمل ها میرقصن احتمالا یا حرکات نمایشی انجا میدن ! بزنه ضایع شم بار نباشه خخخ!
پاسخ:خخخخخخخخخخخخ ^_^


2gt
ساعت20:49---12 مرداد 1393
مغازه نیست !
یه جور بار هستش! واسه عیش و نوش!
پاسخ:والا زیاد مفهوم نبود,همینجوری نوشتم^_^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: یک شنبه 12 مرداد 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com